Εγγραφή ή σύνδεση χρήστη
Εγγραφή ή Σύνδεση χρήστη
Δεν έχετε λογαριασμό?

Εγγραφείτε τώρα στο κατάστημα μας
και επωφεληθείτε από την ποικιλία των προϊόντων μας στις καλύτερες τιμές της αγοράς!

Υπενθύμιση κωδικού - Υπενθύμιση ονόματος χρήστη

Remember Me
Home Όροι χρησης
Όροι χρήσης & τρόποι πληρωμής PDF Εκτύπωση E-mail
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.mixailidou.gr είναι προϊόν της επιχείρησης ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Θ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΕΜΠΟΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ και διέπεται από τους κάτω όρους. Απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση των αγορών σας από το κατάστημα μας είναι η πλήρης κατανόηση και συμμόρφωση με τους όρους αυτούς.

Με την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα βεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς και τους έχετε αποδεχτεί πλήρως. Η επιχείρηση μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης  με τους όρους αυτούς το κατάστημα μας έχει την δυνατότητα να μην εκτελέσει την παραγγελία σας.

1. Προσωπικά δεδομένα
Σας ενημερώνουμε ότι τα προσωπικά σας δεδομένα τα οποία μας γνωστοποιείτε μέσω της εγγραφής σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα παραμένουν εμπιστευτικά και χρησιμοποιούνται από αυτό μόνο για την εκτέλεση των παραγγελιών. Σε καμία άλλη περίπτωση, εξαιρουμένης βέβαια της ζήτησης πληροφοριών από δικαστικές ή άλλες αρμόδιες αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, τα δεδομένα αυτά δεν πωλούνται ή προωθούνται σε οποιοδήποτε τρίτο.

Σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική κάρτα μέσω της ιστοσελίδας μας θα προωθήστε σε ασφαλές σύστημα της ALPHA BANK στο όποιο θα δηλώσετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία της κάρτα σας προκειμένου να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Το κατάστημα μας δε διαθέτει καμία βάση με στοιχεία των πιστωτικών καρτών και έτσι τα ευαίσθητα στοιχεία της κάρτας σας δεν πρόκειται να φτάσουν ποτέ σε εμάς.

Κατά την παραλαβή προϊόντων που έχουν αγοραστεί με πιστωτική κάρτα απαραίτητη προϋπόθεση είναι η παραλαβή να γίνει από τον κάτοχο της κάρτας, ο οποίος κατά την παραλαβή θα έχει μαζί του την πιστωτική του κάρτα και την αστυνομική του ταυτότητα ή το διαβατήριο.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του mixailidou.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994).

2. Περιορισμός ευθυνών

Το  κατάστημα μας δεν ευθύνεται έναντι των πελατών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους και σε καμία περίπτωση δεν προτίθεται να τους αποζημιώσει οικονομικά . Επίσης, επιφυλάσσεται για τον χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων από τη στιγμή που δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα στις αποθήκες του ή στις αποθήκες της εκάστοτε εταιρίας παραγωγής ή μεταπώλησης του προϊόντος.

Σε καμία περίπτωση δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

3. Περιγραφή Προϊόντων

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσπαθεί να είναι όσο το δυνατό πιο ακριβής και λεπτομερής η περιγραφή των ουσιωδών χαρακτηριστικών των προϊόντων που διαθέτει προς πώληση μέσω της ιστοσελίδας του. Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, δεν σας καλύπτει η αναγραφόμενη περιγραφή ενός προϊόντος, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, προκειμένου να λύσουμε κάθε απορία σας και να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Το κατάστημα μας διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης της περιγραφής των προϊόντων του χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Οποιαδήποτε τέτοια τροποποίηση θα ισχύει από την εμφάνισή της στην ιστοσελίδα μας.

4. Τιμές Προϊόντων

Οι τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 23% και είναι για αγορές απολύτου μετρητοίς ή μέσω πιστωτικής κάρτας για άμεση εξόφληση ( 1 δόση). Στις τιμές αυτές δεν περιλαμβάνεται το κόστος των μεταφορικών το όποιο υπολογίζεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Σε περίπτωση που το κόστος των μεταφορικών δεν έχει υπολογιστεί από το σύστημα ή έχετε κάποια αμφιβολία για τον τρόπο αποστολή και τα μεταφορικά, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 94 20 056 ή Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και με χαρά μας θα σας εξυπηρετήσουμε.

Το κατάστημα μας διατηρεί τη δυνατότητα να αλλάζει τις τιμές αυτές χωρίς προειδοποίηση. Σε περίπτωση τροποποίησης της τιμής ενός προϊόντος δεν επηρεάζονται όλες οι παραγγελίες που έχουν γίνει πριν την αλλαγή. Οι νέες παραγγελίες θα γίνονται με τη νέα τιμή η οποία θα έχει αναρτηθεί στην ηλεκτρονική μας σελίδα.

5. Τρόποι παραγγελίας:
  • Μέσω τηλεφώνου στο 210 9420056
  • Μέσω FAX 210 9426239.
  • Μέσω e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.mixailidou.gr

Για την παραγγελία μέσω τηλεφώνου, FAX ή e-mail και για προϊόντα μεγάλης αξίας ή εξειδικευμένης χρήσης υπάρχει η πιθανότητα να σας ζητηθεί κάποια προκαταβολή ή οποία πρέπει να κατατεθεί σε τραπεζικό λογαριασμό για να ξεκινήσει η διαδικασία της παραγγελίας.

6. Τρόποι Αποστολής - Παραλαβής μιας παραγγελίας

6.1) ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ:

Υπάρχει ή δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από την έδρα μας,  Ξενοφώντος 77 Καλλιθέα, ώρες καταστημάτων, αφού έχετε πρώτα ενημερωθεί ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη.

ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο: 9:00-15:00

Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή: 9:00-15:00 & 17:00-21:00

 

 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας την ώρα που θα είμαστε κλειστά, υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης σας κατόπιν συνεννόησης . (Τηλ: 210 94 200 56, Fax: 210 94 26 239, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. )

6.2) ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ:

6.2.1) Για συσκευές μεγάλου όγκου (ψυγεία, πλυντήρια, κουζίνες κτλ), συσκευές μικρού όγκου και μικροσυσκευές συνολικής παραγγελίας άνω των 200,00 €, η μεταφορά είναι δωρεάν με δικό μας φορτηγό χωρίς χρέωση και με δυνατότητα αντικαταβολής για τις περιοχές ζώνης Αθηνών.


*Πράσινη Ζώνη: Ως περιοχές ζώνης των Αθηνών, θεωρούνται οι περιοχές που βρίσκονται στο πράσινο πλαίσιο και στις οποίες οι μεταφορά είναι δωρεάν χωρίς καμιά περεταίρω χρέωση.

*Μπλε ζώνη: Στις περιοχές της μπλε ζώνης, το κόστος των μεταφορικών είναι 5,00€.

*Κιτρίνη ζώνη: Στις περιοχές της κιτρίνης ζώνης, το κόστος των μεταφορικών είναι 7,00€.

*Κόκκινη ζώνη: Στις περιοχές της κόκκινης ζώνης, το κόστος των μεταφορικών είναι 10,00€.

*Στις υπόλοιπες περιοχές η παράδοση γίνετε με μεταφορικές εταιρίες και υπάρχει και εκεί  επιβάρυνση (για περισσότερες διευκρινίσεις 210 94 20 056).

*** Σε περίπτωση που μια συσκευή μεγάλου όγκου (ψυγείο-πλυντήριο ρούχων-κουζίνα …κτλ) δεν χωράει στο ασανσέρ και μπορεί να 
μεταφερθεί με τα πόδια από τις σκάλες χωρίς το φόβο να χτυπηθεί, η μεταφορά ως τον 2οόροφο είναι δωρεάν ενώ από τον δεύτερο
και μετά υπάρχει χρέωση 2 € / όροφο και συσκευή.  Σε περίπτωση που υπάρχει ημιώροφος τότε η χρέωση ξεκινά μετά τον
1οόροφο.

***Σε περίπτωση που μια συσκευή μεγάλου όγκου (ψυγείο-πλυντήριο ρούχων-κουζίνα …κτλ) δεν χωρά στο ασανσέρ και δεν μπορεί να
ανέβει από τις σκάλες τότε κρίνετε απαραίτητη η χρήση γερανού ο οποίος δεν συμπεριλαμβάνετε στην τιμή και θα πρέπει να
συνεννοηθείτε με το κατάστημα, αλλιώς η παράδοση θα γίνεται έως το πεζοδρόμιο.


6.2.2) Για συσκευές μικρού όγκου (μικροσυσκευές, ηλεκτρικές σκούπες, TV έως 32’’  και συσκευές συνολικής παραγγελίας κάτω των 200,00 €) η αποστολή γίνεται με courier ACS μέσω αντικαταβολής και η χρέωση διαμορφώνεται ως εξής


Θέλουμε να επιστήσουμε την προσοχή σας στο εξής: Η χρέωση γίνεται σύμφωνα με το βάρος της συσκευής, η μεταφορική μετρά δυο βάρη το πραγματικό βάρος της συσκευής και το ογκομετρικό το οποίο υπολογίζετε ως εξής: (Μήκος x Πλάτος x Ύψος (σε εκατοστά) ) / 5000 = Ογκομετρικό Βάρος

όποιο από τα 2 βάρη είναι το μεγαλύτερο με αυτό γίνετε ο υπολογισμός της χρέωσης.

Παράδειγμα:

Μια συσκευή έχει βάρος 3KG αλλά η συσκευασία της έχει διαστάσεις (100 εκ. x 18 εκ. x 47 εκ.) / 5000 = 16,92 KG. Σε αυτήν την περίπτωση η χρέωση θα είναι 23,50 € αντί για 6,50 €.

 

6.3) ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΧΕΡΣΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ  ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

6.3.1) Αποστολή στην ηπειρωτική ή νησιωτική Ελλάδα, καθώς και σε δυσπρόσιτες περιοχές με πρακτορείο:

Για οποιοδήποτε είδος συσκευής και ανεξαρτήτου ύψους παραγγελίας η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται με πρακτορείο. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης μπορεί να μας επιδείξει το πρακτορείο της επιλογής του και εμείς θα παραδώσουμε τα εμπορεύματα χωρίς καμία περεταίρω χρέωση από μέρους μας.

Το κόστος μεταφοράς εξαρτάται από την περιοχή παράδοσης και τον όγκο της παραγγελίας, κάτι για το οποίο ενημερώνεστε πριν την αποστολή μετά από συνεννόηση με την μεταφορική.

Κατά την παράδοση  μέσω πρακτορείου τα εμπορεύματα θα μεταφέρονται από τα πρακτορεία της αττικής  έως τα κεντρικά γραφεία του πρακτορείου στον τόπο προορισμού των εμπορευμάτων από όπου και θα τα παραλαμβάνετε. Εξαίρεση αποτελεί το  να έχει γίνει κάποια άλλη συμφωνία με το πρακτορείο (παράδοση κατοίκων) κατόπιν δική σας εντολής η οποία θα επιβαρύνεται αναλόγως με τους τιμοκατάλογους του εκάστοτε πρακτορείου.

Κατά την μεταφορά των εμπορευμάτων με πρακτορείο, σας γνωστοποιούμε ότι τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή και μόνο, το κατάστημα μας δεν ευθύνεται για τυχών ζημίες οι οποίες μπορεί να προκύψουν από την μεταφορά των εμπορευμάτων από το πρακτορείο στον τόπο παραλαβής του πελάτη.

Οι αποστολές με πρακτορεία σε χερσαίους και νησιωτικούς προορισμούς, καθώς και δυσπρόσιτες περιοχές γίνονται αφού κατατεθούν πρώτα τα χρήματα στο λογαριασμό της επιχείρησης και μετά ξεκινάει η διαδικασία αποστολής τους από το κατάστημα στο πρακτορείο (δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής σε αποστολές με πρακτορείο).

6.3.2) Για αποστολή σε χερσαίους και νησιωτικούς προορισμούς με δυνατότητα αντικαταβολής μέσω courier ACS οι χρεώσεις είναι οι ακόλουθες:


6.3.3) Για αποστολή σε δυσπρόσιτες περιοχές με δυνατότητα αντικαταβολής μέσω courier ACS οι χρεώσεις είναι οι ακόλουθες:


Οι παραπάνω χρεώσεις ισχύουν για τις δυσπρόσιτες περιοχές και μετά από 5 Κg κρινονετε ως μη συμφέρουσες.

Σας δίνετε η δυνατότητα όμως να το παραλάβετε οι ίδιοι από το κοντινότερο κατάστημα ACS στην περιοχή σας έτσι ώστε η χρέωση να γίνει σύμφωνα με τον πινάκα .

Παράδειγμα:
Έστω ότι θέλουμε να στείλουμε ένα δέμα 3Kg στην Αρεόπολη Λακωνίας.
Αν ζητήσουμε να στείλουμε το δέμα απευθείας στην Αερόπολη η ACS θα μας χρεώσει 22,00 € αν όμως παραλάβουμε οι ίδιοι την αποστολή μας από τον κοντινότερο κατάστημα ACS στην Σπάρτη θα χρεωθούμε 8,50 €.

Πριν την αποστολή της παραγγελία σας θα σας ενημερώνουμε για το αν βρίσκεστε σε δυσπρόσιτη περιοχή και θα σας υποδεικνύουμε το κοντινότερο κατάστημα ACS στον προορισμό σας, ώστε αν θέλετε να μπορείτε να παραλάβετε την αποστολή σας με την μικρότερη δυνατή χρέωση.


Στις παραδόσεις που γίνονται με courier ACS μέσο ενός συνδέσμου που υπάρχει στην αρχική μας σελίδα, σας δύνεται η δυνατότητα να εντοπίζεται ανά πάσα την ακριβής θέση της αποστολής σας από την στιγμή που θα φύγει από το κατάστημα μας έως την πόρτα σας.

Για τον εντοπισμό της αποστολή σας θα είναι απαραίτητος ο  Αριθμού αποδεικτικού ο οποίος σας αποστέλλετε μέσο e-mail ή SMS μετά την παραλαβή της αποστολής σας από το κατάστημα μας από την ACS.


7. Εγγυήσεις

Κάθε προϊόν που πωλείται από το κατάστημα μας καλύπτεται από εγγύηση ορθής λειτουργίας της  εκάστοτε ελληνικής αντιπροσωπίας.

Σε περίπτωση βλάβης, υπεύθυνη για την εγγύηση, την επισκευή ή την αλλαγή του εκάστοτε προϊόντος  προς τον καταναλωτή είναι η εκάστοτε εταιρία κατασκευής και όχι το κατάστημα.

Η εγγύηση ενός προϊόντος ξεκινά από την ημερομηνία αγοράς από το κατάστημα με την έκδοση του παραστατικού αγοράς (απόδειξη- τιμολόγιο)  και όχι την ημερομηνία εγκατάστασης της συσκευής στον χώρο του καταναλωτή.

Σε περίπτωση που έχετε χάσει την απόδειξη αγοράς μπορείτε να μας ζητήσετε αντίγραφο το οποίο με χαρά μας θα σας προμηθεύσουμε μαζί με τα ανάλογα τηλέφωνα για να επικοινωνήσετε με την εκάστοτε εταιρία ή τμήμα εταιρίας το οποίο είναι υπεύθυνο για την επισκευή της συσκευής.

Για οποιαδήποτε απορία για την κάλυψη εγγυήσεως (βλάβες που καλύπτονται από την εγγύηση) παρακαλούμε διαβάστε τους όρους εγγύησης που βρίσκονται στις συσκευασίες των προϊόντων.

Η παραλαβή των προϊόντων από τον χώρο του καταναλωτή στον χώρο της εταιρείας προ επισκευή γίνεται είτε με ειδικά φορτηγά της εταιρίας δωρεάν (για όσες εταιρίες και προϊόντα τα οποία διαθέτουν αυτήν την επιλογή), είτε με αποστολή από τον ίδιο τον καταναλωτή στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας. Στην δεύτερη περίπτωση τα μεταφορικά από τον χώρο του καταναλωτή στο κέντρο επισκευής της εταιρίας επιβαρύνουν τον καταναλωτή και όχι την εταιρία ή το κατάστημα.

Σε περίπτωση που κάποια εταιρία διαθέτει φορτηγά για την μεταφορά της συσκευής από τον χώρο του καταναλωτή στο κέντρο επισκευής και η συσκευή είναι εκτός εγγύησης, τότε τα μεταφορικά επιβαρύνουν πάλι τον καταναλωτή και καλό είναι πριν την αποστολή της συσκευής να συνεννοηθείτε με την εταιρία για το κόστος των μεταφορικών.

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θεωρήσει ότι η συσκευή είναι ελαττωματική και δεν λειτουργεί σωστά, αλλά μετά από επίσκεψη του τεχνικού τμήματος διαπιστωθεί ότι αυτό οφείλεται σε λάθος ρύθμιση από τον καταναλωτή, η εταιρία θα σας χρεώσει την επίσκεψη γιατί η δυσλειτουργία αυτή δεν θα θεωρηθεί βλάβη της συσκευής. Για αυτό σας συστήνουμε να ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΤΕ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ή να επικοινωνείτε πρώτα με το κατάστημα μας για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε στη διάγνωση του προβλήματος ή μη της συσκευής.

Σε περίπτωση που στη συσκευασία δεν εμπεριέχονται οι όροι εγγύησης παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας προμηθεύσουμε τους όρους εγγύησης ή θα σας κατευθύνουμε στην ανάλογη εταιρία για να τους προμηθευτείτε απευθείας από εκείνη.

8. Τρόποι πληρωμής:

8.1) Με μετρητά:

  • Κατά την παραλαβή από το κατάστημα.
  • Κατά την παράδοση από το δικό μας φορτηγό στην πόρτα σας

(παρακαλώ δείτε τις ενότητες 6.2.1 & 6.2.2 τρόποι παραλαβής και αποστολής).

  • Κατά την παραλαβή από το συνεργαζόμενο courier ACS

(παρακαλώ δείτε την ενότητα 6.2.3-6.3.1-6.3.2 & 6.3.3. τρόποι παραλαβής και αποστολής).

8.2) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

 


Αρ. Λογ.: 390.00.2330.000548
(ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ)
IBAN: GR2901403900390002330000548




Αρ. Λογ.: 0026-0044-49-0100688734
(ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Θ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ)
IBAN: GR6902600440000490100688734

 


Αρ . Λογ.: 6022-010092-375
(ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Θ. / ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ)
IBAN: GR3501710220006022010092375


Αρ. Λογ.: 174/760778-41
(ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Θ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ)
IBAN: GR9701101740000017476077841



9. Διευκολύνσεις Αγορών (Δόσεις)

Για την διευκόλυνση των αγορών σας με δόσεις υπάρχουν οι παρακάτω δυνατότητες:

9.1) Μέσω πιστωτικής κάρτας έως 24 δόσεις (Στο Φυσικό μας κατάστημα)

Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής του κάρτας.

Για δόσεις με πιστωτικές κάρτες, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσέλευση σας στο φυσικό μας κατάστημα (Ξενοφώντος 77 στην Καλλιθέα) με την πιστωτική σας κάρτα και την αστυνομική σας ταυτότητα.

****ΠΡΟΣΟΧΗ:****

Στις αγορές μέσω πιστωτικής ή κάρτας έχετε κάποια επιβάρυνση από την τιμή μετρητοίς η οποία αναγράφετε στο site , η επιβάρυνση αυτή εξαρτάτε από τον τύπο της πιστωτικής (American Express. Visa, MasterCard, Maestro, Electron , Diners ) αλλά και τον τύπο της συναλλαγής (1 δόση εφάπαξ ή 6, 12, 24, 36 δώσεις).

ΠΧ

  • Σε μια συναλλαγή εφάπαξ του ποσού με μια κάρτα visa ή master card η επιβάρυνση είναι +1,7% επί της τιμής μετρητοίς.
  • Σε μια συναλλαγή με μια κάρτα visa ή master card σε 12 μηνιαίες δώσεις η επιβάρυνση είναι +8,5%.


****ΠΡΟΣΟΧΗ:****

Πλέων και στις αγορές μέσω χρεωστικής κάρτας έχετε κάποια επιβάρυνση από την τιμή μετρητοίς η οποία αναγράφετε στο site , η επιβάρυνση αυτή είναι 1,5%.


Αν θέλετε για να επιβεβαιώσετε και να γνωρίζετε την τελική χρέωση του ποσού της πιστωτικής κάρτα παρακούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα πούμε επακριβώς, ανάλογα με τον τρόπο που θέλετε να επιλέξετε.

Οι κάρτες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα των δόσεων είναι:


ΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΗΣ Εurobank PDF


ΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΗΣ Alpha bank PDF


 

ΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΗΣ Εθνικής Τράπεζας PDF



9.2) Μέσω πιστωτικής κάρτας έως 1 δόση (Στο ηλεκτρονικό κατάστημα)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις αγορές με δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας υπάρχει περίπτωση να έχετε κάποια επιβάρυνση στην τιμή ανάλογα με το ποσό και τον αριθμό των δόσεων αλλά και τον τύπο της πιστωτικής (American Express. Visa, MasterCard, Maestro, Electron).




10. Επιστροφές προϊόντων

Το κατάστημα μας σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν το οποίο παραλάβατε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ήμερα παραλαβής, σε περίπτωση που με υπαιτιότητα  του  καταστήματος το προϊόν το οποίο σας εστάλει δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, στα χαρακτηριστικά του προϊόντος, κτλ), με την προϋπόθεση ότι το προϊόν  βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, δεν έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη.

Στην περίπτωση αυτή το κατάστημα μας θα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα του, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος υπό την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα επιστρέφονται από τον πελάτη προς το κατάστημα με τον τρόπο που σας υποδεικνύεται.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών, τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη (είναι προϊόν μεγάλου κόστους, είτε ειδικό προϊόν) και δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λανθασμένη εκτίμηση του πελάτη, τότε το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.

Προσοχή:

Τα προϊόντα που παραδίδονται από εμάς στα πρακτορεία, μεταφέρονται από αυτά και ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή και όχι του καταστήματος. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε σαν κατάστημα για να διασφαλίσουμε την ακεραιότητα της συσκευασίας του προϊόντος κατά την παράδοση στα πρακτορεία είναι:

  • Να τυλίγουμε με ειδικό νάιλον συσκευασίας συσκευές που μπορεί να είναι ευαίσθητες κατά την μεταφορά
  • Κατόπιν εντολής να καταγράφουμε σε video το οποίο θα σας αποστέλλουμε στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου την συσκευασία και το εσωτερικό της συσκευής πριν την αποστολή.

Σε περίπτωση που έχετε αμφιβολίες για την ποιότητα της συσκευής κατά την παραλαβή της από το πρακτορείο μπορείτε να μην την παραλάβετε και να μας ενημερώσετε για να σας την αλλάξουμε, αλλά θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής της παλαιάς και της νέας συσκευής από το πρακτορείο προορισμού στο πρακτορείο παραλαβής.

11. Αντικαταστάσεις προϊόντων.

Η αντικατάσταση μιας συσκευής η οποία πάψει να λειτούργει εντός 3 εργάσιμων ημερών γίνεται άμεσα και χωρίς καμία επιβάρυνση από το κατάστημα κατόπιν ενημέρωσης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η πλήρης συσκευασία της συσκευής, για αυτό παρακαλούμε ανοίξτε προσεκτικά τις συσκευασίες και διατηρήστε τες σε καλή κατάσταση για τις επόμενες 3 ημερολογιακές ημέρες.

Μετά το πέρας αυτών των 3 ημερών, η διαδικασία αλλαγής της συσκευής με νέα είναι η εξής:

Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, επικοινωνεί ο ίδιος ο πελάτης με την αντιπροσωπεία (φυσικά και είμαστε στην διάθεση του, ώστε να δώσουμε τα ακριβή στοιχεία κάθε εταιρίας) και ζητάει να γίνει τεχνικός έλεγχος από κάποιο τμήμα Service. Αφού γίνει ο έλεγχος και βγει το πόρισμα ότι η συσκευή δεν μπορεί να επισκευαστεί, δίδεται ένα χαρτί αντικατάστασης το οποίο και μας το φέρνει και αντικαθιστούμε την συσκευή. Σε άλλη περίπτωση, η εταιρία συνεννοείται με τον πελάτη και συμφωνεί η ίδια να του αντικαταστήσει τη συσκευή από τα κεντρικά.

Σε περίπτωση που μετά από διαπίστωση της εταιρίας ότι το προϊόν κρίνεται προς αντικατάσταση και εφόσον το προϊών είναι αγορασμένο σε διάστημα 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή και ο πελάτης δεν επιθυμεί να κρατήσει το προϊόν, μπορούμε να επιστρέψουμε τα χρήματα αφού πρώτα παραλάβουμε το προϊόν στο κατάστημα σε άριστη οπτικά κατάσταση και με την πλήρη συσκευασία του και απ’ τη στιγμή που το προϊόν δεν θα είναι προϊόν μεγάλου κόστους ή προϊών ειδικής παραγγελίας για τον συγκεκριμένο πελάτη.

Μετά το πέρας των 3 ημερών από την παραλαβή και την λειτουργία της συσκευής, υπεύθυνη για την αντικατάσταση της συσκευής είναι η εταιρία και μόνον η εταιρία, σε περίπτωση που δεν μπορεί να επισκευάσει το προϊόν, και όχι το κατάστημα.

Σε αυτές τις περιπτώσεις και αν ισχύουν τα παραπάνω, κάνουμε κανονικά την επιστροφή και αποστολή νέου προϊόντος.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΔΕΜΑΤΟΣ



Αναζητήστε το δέμα της παραγγελίας σας σε πραγματικό χρόνο μέσω της ACS πληκτρολογώντας τον Αριθμό Αποδεικτικού.

Skroutz.gr Partner

 

Skroutz.gr Partner

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι επίσημος συνεργάτης του skroutz.gr

Κατασκευή & Ανάπτυξη 3Works
alpha
Το Καλάθι σας είναι άδειο.